Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Kiedy prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę firmową, zapewne z czasem myślisz nad tym,…

Usuwanie wirusów z WordPressa – jak pracują specjaliści?

WordPress stał się w minionych latach tak popularnym CMS-em, iż liczbę witryn oraz sklepówinternetowych działających z…

Audyt SEO wykryje szereg dysfunkcji witryny

Zgodnie z definicją internetowego wydania Słownika Języka Polskiego PWN audyt to kontrola firmy, przedsiębiorstwa czy spółki…

Portal o urodzie i zdrowiu – jak rozsądnie korzystać z informacji w sieci

W sieci da się nadzwyczaj łatwo zdobyć informacje o każdej dziedzinie życia. Internauci upodobali sobie przede…

Wizytówki NAP, artykuły z linkiem kanonicznym – do czego użyć PBN?

Żeby odbiorca dostrzegł twoją działalność powinieneś nie tylko mieć firmową stronę internetową, ale również zadbać o…

Atrakcje turystyczne w Małopolsce – portal nie tylko dla turystów

Choć województwo małopolskie jest jednym z najmniejszych w naszym kraju, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno…

Aktualizacja WordPress – dlaczego jest ważna dla bezpieczeństwa strony

WordPress, stworzony w głównej mierze jako oprogramowanie blogowe, błyskawicznie stał się jednym z najczęściej wykorzystywanych CMS-ów.…

Recipe – dane strukturalne dla przepisów kulinarnych – jak wdrożyć i jak wyglądają w wynikach wyszukiwania?

Zapewne nieraz szukałeś przepisu na idealny obiad. Niektóre z wyników wyszukiwania wyglądają bardziej atrakcyjnie od innych,…

Rich content. Co to jest i dlaczego warto wdrożyć go w sklepie internetowym

Rich content, czyli bogata treść, to rozbudowane opisy produktowe, które zawierają nie tylko tekst, ale też…

Indeksowanie strony w Google – jak przebiega ten proces, ile trwa i czy można go przyspieszyć?

Wyszukiwarka Google jest dla wielu właścicieli witryn głównym źródłem pozyskiwania ruchu na stronę. To, jak szybko…